Učenci 6. razreda so se v tednu od 20. 2. 2023 do 24. 2. 2023 v ZŠN spuščali po strminah Pohorja.

Mija Majhenič: »Ko smo prvi dan prišli v dom Planinka na Pohorju, smo si najprej vse potrebno zložili v garderobo. Nato nam je upravnica, po imenu Aleksandra, pokazala naše sobe. Vseh sedem punc iz našega razreda je spalo v isti sobi. Najprej smo vse iz kovčkov zložile v omaro, nato je vsaka oblekla svojo posteljnino. Prav tako so to naredili fantje v svoji sobi. Po opravljenih nalogah je sledil prosti čas do kosila. Po kosilu se nam je pridružila še ena šola. Ker nas je bilo takrat že veliko, nam je upravnica povedala pravila hišnega reda. Po tem smo si lahko končno obuli pancarje usedli na avtobus in se odpeljali do smučišča na Arehu. Po končanem smučanju, smo se vrnile v svoje sobe, preoblekli in odšli na večerjo. Po večerji smo se stuširali, si umili zobe in odšli v postelje. Vsi ostali dnevi so potekali približno enako, samo da smo na smučišče odšli takoj po zajtrku in se do kosila vrnili. V torek po večerji smo odšli na nočni sprehod. Po sprehodu pa smo rajali v maskah. V sredo po večerji pa nam je učitelj v domu Planinka pokazal, kako se lahko sestavi kocka iz več delov in kaj lahko vse iz nje sestavimo. V četrtek smo imeli zaključno predstavo. Seveda smo nekaj časa namenili tudi učenju. V petek smo že zjutraj pred zajtrkom spakirali kovčke in po zajtrku odšli na smučišče. Ko smo se vrnili, smo imeli kosilo, nato pa odšli na avtobus, ki nas je pripeljal nazaj do naše šole. S tem se je naša zimska šola v naravi zaključila.«

Nik Miklošič: »Ko se je zunaj stemnilo, smo se odpravili na nočni pohod. Opazovali smo zvezde. Po poti smo se kepali in uživali. V domu smo izvedli CŠOD ima talent, kjer smo dečki zaplesali račke, deklice pa so zapele pesem Zgodba o prijateljstvu.«

Teja Kociper Cimerman: »Zjutraj, ko smo se zbudili, to je bilo ob 7.00, smo se oblekli, si umili zobe in se odpravili na zajtrk. Po zajtrku smo se odpravili na smučišče. Po smučanje smo imeli kosilo, potem pa do treh prosti čas. V tem času smo poklicali starše in sorazredničarko Brigito. Do večerje smo izvajali popoldanske dejavnosti, po večerji pa smo se v sobah uredili za spanje. Spat smo morali ob 21.30 (haha).«

Sinaj Habjanič: »V torek, ko je bil pust, smo tudi mi rajali. Lahko smo se našemili v karkoli. Oblekli smo se v klovne, miške, mucke, kužke. Ko smo se našemili, smo imeli ples v maskah. Peli smo in plesali ter uživali.«

Timotej Štabuc: »En dan smo se z učiteljema Lukom in Danijem odpravili v adrenalinski park. Oblekli smo si zaščitno opremo. Učitelj nam je pregledal opremo, če smo si vsi vse prav zapeli, da se ne bi komu kaj zgodilo. En po en smo začeli plezati. Vsaj je lahko plezal, kolikokrat je sam hotel. Samo en je lahko bil na plezalni vaji. Prva vaja je bila mreža za plezati. Pri drugi vaji si moral preko lesenih drogov. Pri tretji vaji je bila zibajoča gugalnica in si jo moral prehoditi. Skratka pri vseh nalogah je bilo veliko adrenalina in moral si si upati.«

Larisa Hebar: »V dopoldanskem času smo se smučali. Prvi dan naredili vajo, kjer smo hodili na hrib, da se nismo spustili vzratno navzdol. Drugi dan smo oblekli rumene majčke, da so nas učitelji na smučišču prepoznali. Začeli smo se spuščati po majhnem hribu in delali smo pico – to je beseda, ki ponazarja pluženje. V sredo smo šli na strmo progo oziroma na sidro, ki je bila zelo hitra in veliko nas je padlo po snegu. Začeli smo smučati ovinke. Naslednji dan smo dobili smučarske palice in se več nismo učili, ampak smo se po strmi progi že vozili. Zadnji dan, v petek, smo se združile vse tri skupine. Pripravili smo si mali poligon in štopali čas smučanja. Vsi smo prejeli diplome. Potem smo imeli še 20 min, da smo se po parih sami spuščali po progi. Ugotavljali smo tudi, da smo si v petek že z lahkoto obuli pancarje.«